Bistand ved bygge- / vedlikeholdsprosjekter eller reklamasjon og skader

Bygge- og vedlikeholdsprosjekter som tilbygg, påbygg, takomlegging, drenering, fasadebekledning, etterisolering, energioppgradering og andre arbeider kan for noen være vanskelig å følge opp og kontrollere.
 
Vi kan bistå med bygningstekniske løsninger og spørsmål om slike arbeider ved planlegging, prosjektering eller utførelsesforhold i de fleste prosjekter. Eller kanskje du er usikker på om engasjerte aktører har utført arbeidene tilfredsstillende og på en korrekt måte. Da kan vi ta en befaring og vurdere arbeidene som er utført.
 
Ved behov for reklamasjon på byggearbeider kan det være fornuftig å legge ved en rapport fra oss som beskriver avvik/mangler i byggearbeidene. Husk å reklamere til ansvarlig foretak «innen rimelig tid» etter at mangelen/feilen ble oppdaget.
 
Ifølge håndverkertjenesteloven er reklamasjonsfristen 2 eller 5 år i fra overtakelse av arbeidene/prosjektet avhengig av kompleksisteten på arbeidene. Les mer om reklamasjon mellom forbruker og næringsdrivende i håndverkertjenesteloven.
 
Eller hvis du har oppdaget en skade på boligen/bygningen og trenger hjelp til å vurdere omfanget og verdien på skaden, kan vi også bistå med dette.
 
Slike oppdrag utfører vi på timebasert basis til en meget konkurrerende timepris. Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål til dette.

Har du behov for våre tjenester?

Vi ønsker å hjelpe deg!
Denne nettsiden bruker cookies

Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle